' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Cloudy sky.

I don't like when it's cold. I hate it. You have to wearing this jacket but it doesn't help. But I can't say I don't like my coat from House. I hope the weather improves. Until then I will torture overlooking the cloudy sky outside the window.


Nie lubię kiedy na dworze jest zimno. Wręcz tego nie cierpię. Muszę nosić tą kurtkę, ale to i tak nic nie pomaga. Nadal jest mi zimno. Jednakże, bez względu na to wszystko, i tak lubię mój płaszczyk z House'a. Jest wygodny, a przede wszystkim posiada niesamowite podszycie :) Mam nadzieję, że pogoda się poprawi. Do tego czasu będę torturować się widokiem pochmurnego nieba za oknem.






  

photo by vesicant
leggings/moodo, sweater/olsen sh, blouse/sh, coat/House, bag/sh, sneakers/chinese store

1 komentarz:

  1. ładny płaszczyk :))

    zapraszam do mnie, dodaj do obserwowanych jeśli chcesz;* :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)