' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Skatepark

Rzadko zdarza mi się tworzyć całkowicie sportowe zestawy. Może nawet nie tyle co sportowe, jak na luzie. Ostatnio jednak coraz częściej rezygnuję ze spódnic na rzecz spodni i z koszul na rzecz T-shirtów. W tym zestawie widać wszystkie najbardziej skrajne przypadki mojego ubierania się. Mam nawet trampki, które narzucają całej stylizacji sportowy charakter. Czerwone akcenty kontrastują z niebieskimi spodniami. Paski na bluzce to nawiązanie do wakacyjnego trendu. Do tego okulary z kolorowymi oprawkami, czarna czapka typu beanie i militarna parka. 


PHOTOS BY OLA
pants/h&m, shoes/ccc, t-shirt/h&m, parka/house, cap/vaintageshop.pl, scarf/butik

3 komentarze:

  1. świetny zestaw:) idealny na jesień:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne miejsce na zdjęcia:) Wyglądasz świetnie, zwłaszcza kurtka mi się podoba!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo, że ta stylizacja odkrywcza nie jest, ale z pewnością pozytywna i młodzieżowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)