' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Flowers...





 photo be vesicant
dress/my mum, belt/sh, wedges/ccc, bag/sh, sweater/sh


Sun! It is therefore an opportunity to dress from madness. Flowers, braided belts, Wedges. Girly and relaxed. Perhaps the most desirable combination. By whom? BY ALL! :)
Ps.: It's my mother's dress. She wore it when she was younger. 
 
Słońce! Jest więc okazja na sukienkowe szaleństwa. Kwiatki, plecione paski, koturny. Dziewczęco i na luzie. Chyba najbardziej pożądane zestawienie. Przez kogo? PRZEZ WSZYSTKICH! :)
Ps.: To sukienka mojej mamy. Nosiła ją gdy była młodsza.


24 komentarze:

  1. no proszę, ile skarbów można znaleźć w szafie mamy :) śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo wygladasz ! na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, a koturny boskie!

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sukienka :))) Ja też lubię takie rzeczy po mamie, siostrze, z historią.

    A, wydaje mi się, że ładnie by pasowało, jakbyś upięła włosy w jakiś kok czy krótki warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ladnie Ci w tej sukience.
    ja najbardziej lubie ubrania po babci;D zupelnie niezniszczone

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, sukienka jest prześliczna, jestem oczarowana :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczna sukienka! :)

    soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie! Zapraszam na nowy post u mnie z sesją z Honey !!! http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/2011/07/sesja-z-honey-honorata-skarbek.html :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna sukienka i buty, idealny zestaw na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your dress ! Sweet !

    http://fashionandcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jej zazdroszcze ci sukienki! swietnie w niej wygladasz <33

    obserwuje i zapraszam doo mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buciki i sukienka:)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, a buty są mega!! :) ps.dziękuję za miły komentarz u mnie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny zestaw, bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłe słowa :)

    Jak byłam mała, też miałam baaardzo podobną sukeneczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. i właśnie takie rzeczy są najpiękniejsze :) Naprawdę ślicznie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powróciłam w nadziei,iż ujrzę nowy post;p
    Ps.dodałam nowy post o tym jak przygotować małe pudełeczko na biżuterię bądź prezent:) Polecam także zapoznanie się z opisem i skorzystania z moich propozycji:) Pozdrawiam i zapraszam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przeurocza sukienka! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  19. love your dress its beautiful love it!! Where did yiu get it?

    PS: I started another new Blog besides Style-Roulette.com with a good friend. And we just started a huge Give-Away with several goodiebags from the fashion week so maybe you wanna check it out ;)

    -Letters tO VoguE-

    xoxo,

    L&V

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)