' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Bardzo dziękuje za nominacje od Lolka:))) ( http://kalunas.blogspot.com/

Poniżej odpowiedzi na pytania Lolki:)

1.Inspirująca Cie blogerka/bloger ?
MaryKate
2.Ulubiona marka?
H&M
3. Sieciówki czy sh?
Sh, bardziej unikalne ubrania :)
4.Złoto czy srebro?
Złoto.
5. Szminka czy błyszczyk?
Błyszczyk, mniej poważny.
6. Ulubiony styl?
Vintage.
7. Co najbardziej denerwuje Cie w blogach?
Bezsensowne komentarze anonimów, choć sama ich nie mam :)
8. Morze czy góry  ?
Góry:)
9. Ulubiona książka?
Harry Potter ;)
10. Milka czy M&Msy:)?
Milka!
11. Czym jest dla Ciebie  prowadzenie bloga?
Hobby, możliwość podzielenia się z innymi swoimi pomysłami.



MOJE PYTANIA:
1. Ulubiony magazyn modowy?
2. Bransoletka czy pierścionek?
3. Coca-Cola czy pepsi?
4. Płaszcz czy kurtka?
5. Kawa czy herbata?
6. Ostatnio obejrzAny film?
7. Spodnie czy sukienka?
8. Budyń czy kisiel?
9. Wymarzony ciuch, którego jeszcze nie masz?
10. Największe marzenie?
11. Komedia czy fantasy? 



NOMINOWANE BLOGI


5 komentarzy:

  1. Dziękuję, akurat ta zabawa w pytania mnie specjalnie nie kręci, ale dzięki za wyróżnienie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam tu z forum na ModnejPolce i muszę przyznać, że Twój blog naprawdę mnie zainteresował! Mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też i dodasz go do obserwowanych! http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nie znałam tego plebiscytu :)
    Miłego wieczoru,
    Ściskam!Lona

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło nam za to wyróżnienie. Dziękujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna inicjatywa!
    pozdrawiam znad wzburzonej deszczem Tamizy
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)