' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

WINTER.


***
pants/bershka, coat/marks&spencer-sh

W ostatnim poście powitałam zimę zamieszczając inspiracje z nią związane. Przyszedł czas na pierwszy post w zimowej scenerii. Już od jakiegoś czasu skazani jesteśmy na mrozy, opady śniegu, lodowate wiatry i wszystkie inne maksymalnie koszmarne zjawiska pogodowe. 
Niewątpliwie idealnym rozwiązaniem na taką pogodę jest gruba czapka, szalik, rękawiczki i mocne buty, czyli ochrona przed zimnem stara jak świat. 

Pozdrawiam :)










photos by Damian 

6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! a podkład muzyczny zajechisty, moja ulubiona nutka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszczyk! Ciekawy pomysł z dodaniem muzyki na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny płaszczyk i czapka, podoba mi się całość ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecia ze sniegiem w tle sa swietne, tez takie chce!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Plaszcz i czapa pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)