' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Hello, spring time!


***
coat/Marks&Spencer-sh, jeans/bershka, blouse/pepco, boots/deezee, shawl/butik, bag/trooplondon-sh

Nareszcie wiosna! Przyda się trochę słońca i ciepła. Przy takiej pogodzie, robienie zdjęć nie jest już trudnością a wręcz przyjemnością. Można się, więc spodziewać coraz częstszych postów z zewnątrz. O ile uda się szybko naprawić aparat, który po dzisiejszej sesji, niewiadome z jakiego powodu przestał działać.
Dzisiejszy zestaw to typowo codzienny, szkolny strój.

Pozdrawiam :)











photos by Damian

3 komentarze:

  1. Świetna stylizacja ! Płaszczyk mega, dlugo takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Ohh, ja też cieszę się niezmiernie z nadejścia wiosny! Oby już z nami została! :) Wpadnij do mnie, a ja tymczasem obserwuję! :)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się Twój płaszczyk, całe zestawienie bardzo fajne! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)