' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Leopard&Leather



pants/sh, jacket/my mom, backpack/vintageshop, blouse/h&m

 Są takie ubrania, które całkowicie wpasowują się w naszą osobowość. Przecież najważniejsze jest to, żeby ubierać się tak, aby czuć się jak najlepiej i dobrze w tym wyglądać, a nie ślepo podążać za tym co modne. Drugie nie wyklucza jednak pierwszego. 
W tym zestawie każda rzecz w stu procentach mi odpowiada. Kurtka, jej krój, kolor, pikowanie i złote elementy. Spodnie w panterkę, zwężane ku dołowi, z zamkami na dole nogawek. Biały, luźny top.
A do tego plecak w różowym kolorze, który dodaję zestawowi życia kolorowym akcentem.

Zestaw niby banalny, lekko przewidywalny, bo co to za sztuka połączyć czarną kurtkę z białym topem
i spodniami z sh. Sztuką jest to, żeby połączyć nawet zwyczajne elementy razem, aby wyglądały dobrze i tak, żeby czuć się w nich świetnie! :)



photos by Damian

13 komentarzy:

  1. bardzo fajna, prosta i dziewczęca stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz wspaniale, doskonałe spodnie, jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. plecak i spodnie genialne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze to być ubranym, a nie przebranym
    świetny plecak

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację od razu widać, że czujesz się w tym ubraniu dobrze a to przecież najważniejsze.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie sa swietne i ksztalt plecaczka rowniez mi sie podoba :) zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. dokladnie, najwazniejsze to czuc sie dobrze w tym co sie nosi :) fajnie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobaja mi sie twoje spodnie ;)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten zestaw! Bardzo fajna kurtka;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne spodnie, wlasnie takich szukam.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz fantastycznie :)
    plecak fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)