' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Mam osiemnaście lat! :)


***
pants/bershka, bag/house, sweater/sh, shirt/cayman, boots/deezee

Nie mogę uwierzyć, że to się dzieje. Od dwóch dni jestem pełnoletnia. Nie czuje się przez te urodziny starsza a wręcz jestem zszokowana, gdy pomyślę, że ten czas tak szybko minął. Szczerze to nawet jakoś nie zawracam na to uwagi. Urodziny jak wiele poprzednich a jednak niezwykłe.
Dziękuję wszystkim za ten wspaniały dzień, prezenty i oczywiście życzenia! :)

Mam nadzieję, że niedługo uda mi się zaprezentować Wam wspaniałe prezenty jakie dostałam a później podzielić wrażeniami z imprezy. A w tym zestawieniu pierwszy z prezentów, świetna torba od mamy :)

Pozdrawiam! :*


photos by Damian

8 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)