' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Inspirations ♥ naturalnie

Ostatnio, w ramach relaksu, wyszukuję zdjęcia na WeHeartIt. Przeglądam stronę główną i fotografie, w których coś mi się podoba, zapisuję. Mam ich już dość sporo. Dzisiaj padło na temat bardziej związany z naturą, niż modą. Jakiś czas temu pojawił się u mnie lekki sentyment do gór, lasów i przepięknych krajobrazów. Postanowiłam się nim z Wami podzielić. Nie wiem czy to tęsknota za wakacjami, czy może cieplejszą porą roku. Od zawsze wolałam góry od morza (może dla tego, że nigdy nad nim nie byłam). W każdym bądź razie bardziej zachwycają mnie wysokie szczyty niż płaska tafla wody po horyzont. A jak jest u Was? Wolicie morze czy góry? 


źródło: wehaertit.com

13 komentarzy:

  1. cudowne inspiracje <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej, pierwsze jest cudowne! !!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam inspiracje z WeHeartIt :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jelonki, sarenki - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę morze ;) Cudowne inspiracje ;)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia, mają w sobie nutkę romantyzmu i lekkości:*

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne inspiracje ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia są bardzo w Twoim stylu. Właście z takim klimatem mi się kojarzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)