' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Orange

Finally, I am. I love my new orange belt from second-hand.  I love everything about it. Size, color and it's little bow. I think it looks great with orange nail polish Rimmel. This nail polish it's a gift from my younger sister. Dog from photo it's our pet, Odi.


Nareszcie jestem! Sama nie wiem dlaczego tak długo mnie nie było. Za długo by opowiadać. Dlatego od razu przejdę do rzeczy.
Dużo się tu zmieni od tej pory. Tak jak ja sama, choć możliwe, że dla większości nic nie będzie zauważalne.
Pomarańczowy cienki pasek z kokardką, który wypatrzyłam w secondhandzie, sprawił że o mało co nie umarłam z zachwytu. Taka mała rzecz, a cieszy. Wszystko mi się w nim podoba. Od jego grubości, poprzez intensywną barwę, aż po kokardkę jako zapięcie. Dlatego natychmiastowo po zakupie postanowiłam go połączyć z równie pomarańczowym lakierem na paznokciach Rimmel, który dostałam od mojej młodszej siostry. Pies ze zdjęcia to nasz zwierzak, Odi.




 t-shirt/top secret, sweater/sh, leggings/moodo, belt/sh, sneakers/chinese store, bag/sh, nail polish/Rimmel

photo/vesicant.




0 komentarze:

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)