' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

07.10

Cześć! To mój pierwszy wpis, więc się lekko stresuję, ale myślę, że nie będzie tak strasznie ;)

Od dziś będę publikowała na tym blogu zdjęcia moich codziennych stylizacji (jeśli tak można to w ogóle nazwać). Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Liczę na szczerą opinię, bo przecież co dwie głowy to nie jedna. A nawet co kilka głów ;p Zawsze można coś udoskonalić.

Mój pierwszy look to mieszanka vintage z  pewnego rodzaju nowoczesnością...









kurtka/jacket - chiński sklep/chinese store
sweterek/sweater - vintage SH
bluzka/top - TCM
jeans - bazarek/bazaar
emu - bazarek/bazaar
bransoletka/bracelet - house
szal/shawl - robota babci/from grandma
rękawiczki/gloves - z Zakopanego/from Zakopane

photo by edytowana-mieszanka

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)