' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

The last day.



photo by In(q)a

shorts/vintage, shirt/sh, belt/sh, hat/Zakopane, bag/sh, shoes/Zakopane, bracelets/Zakopane


Photos from the last day of holidays. He was a foray into the city. It was the sun. There was a new hat, which I love. It was great! It is a pity that it all ended. And what? I'm in high school! Apparently it's the best time in the life of man. Honestly? How far is normal. Nothing extraordinary.

Zdjęcia z ostatniego dnia wakacji. Był wypad na miasto. Było słońce. Był nowy kapelusz, który kocham. Było świetnie! Szkoda, że to wszystko się skończyło. I co? Jestem w liceum! Podobno to najlepszy okres w zyciu człowieka. Szczerze? Jak narazie jest normalnie. Nic nadzwyczajnego.

27 komentarzy:

  1. Dla mnie czasy licealne zdecydowanie były tymi najlepszymi czasami. Ale prawdopodobnie byłoby inaczej, gdybym poszła na studia dzienne, które wyparłyby silne wspomnienia licealne. Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama mam taki kapelusz i choć uważam ze zupełnie mi nie pasuje to i tak uwielbiam w nim chodzić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! ..cudowna torebka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liceum to naprawde jedne z najpiekniejszych lat w życiu :) sliczny kapelusz. Ok, mozemy obserwowac, ja juz dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie słyszłam,że liceum to najlepszy okres w życiu człowieka. A bardziej szczegółowo to jak w nowej szkole ? ;* Czekam na odpowiedź.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię ten kolor bardzo :) super Ci w tym zestawie! a liceum jeszcze docenisz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nice outfit!!! especially the hat!!!
    Cheers
    Anika

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusz:) Pozdrawiam i zapraszam o mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka ;) zapraszam do mnie i zachecam do obserwowania ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba rewelacja!!:D



    u mnie nowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna torebka! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ten strój, śwetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w tym kapeluszu Kochana! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny kapelutek :)
    zapraszam do mnie gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapelusz jest piękny <3 Idealnie się układa : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja! Torebka jest cudowna♥
    Ok, możemy się obserwować;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)