' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Skinny love



blouse/Magic Box, pants/h&m, backpack/Vintage Shop

Zimno! Robi się strasznie zminoo! Chyba muszę wygrzebać gdzieś moje szaliki :) 
Gdyby nie te temperatury najprawdopodobniej całkowicie kochałabym jesień. Jest malownicza, barwna. Pozwala na tworzenie bardziej złożonych, skomplikowanych zestawów, bo już nie można zrzucić na siebie jedynie szorty i top. Dzięki temu daję większe pole manewru. Lubię tę cechę jesieni i zimy. 
Jednak nic nie usprawiedliwi, zmarzluchowi jak ja, takich niskich temperatur, mocnych wiatrów a później lodu, który robi wszystko bym tylko zaliczyła z nim spotkanie bliższego stopnia (jeśli wiecie co mam na myśli). 

A Wy? Lubicie jesień?
 Ma dla was jakieś pozytywne cechy czy może same wady? :)

Zapraszam do obserwatorów i polubienia bloga na fejsbuku ;)









photos by Damian N.

19 komentarzy:

  1. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu w którym wygrać można prześliczne MIĘTOWE VANSY :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie bluzy i spodnie cudowne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. hej :)
    trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
    mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka Ty jesteś olśniewająca!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Really loving the sweater! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna bluza! No tak, wiatr, deszcz i zimno to dla mnie też jedyne minusy jesieni, bo jest to piękna pora roku;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. masz moje wymarzone spodnie! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluza!!!


    http://www.my-casual-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Ten róż<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna dziewczyna i swietny outfit:)
    Zapraszam do siebie mr-joeblack.blogspot.com
    Ja oczywiście obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. szukałam tych spodni z swoim h&mie ale nie ma ich niestety ;( ,a są baaardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie odnośnie plecaka: jesteś z niego zadowolona? Nie niszczy się szybko, czy coś? I czy pomieści książki do szkoły w razie czego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go ze względu na świetny kolor i ogólnie niebanalny wygląd :) Jestem z niego bardzo zadowolona. Wbrew pozorom jest dość pojemny i zdecydowanie mieści książki do szkoły. Dosyć często jest alternatywą dla mojej torby, którą ledwie noszę, gdy mam dużo lekcji (więc ma sporą pojemność). Jedyną jego wadą, jest to, że dosyć szybko się brudzi (ze względu na jasny kolor), ale wystarcza zwykłe przetarcie, gdy np. znajdzie się na nim kurz. Nie wiem jak w przypadku innych zabrudzeń. jeszcze go nie prałam.
      Ostatnio odpruł się też jeden mały, biały element i nie mogę teraz zapinać plecaka z jednej strony (myślę, że to nie jest jakaś stała wada, bo stało się to dużo po zakupie), ale mam zamiar zanieść plecak do babci i Ona z pewnością da sobie z tym radę :)
      Podsumowując: Ogólnie na duży plus! :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)