' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Różowy pisak

Zainspirowana artykułem z najnowszego numeru ELLE Różowa moc, postanowiłam pokazać Wam mój różowy kosmetyczny gadżet. Kiedyś zastanawiałam się na czym polega fascynacja pisakami do ust. Od pewnego czasu wiem dlaczego tak jest. Łatwa i dokładna aplikacja dzięki wygodnej końcówce, długotrwały efekt oraz intensywny kolor. To podstawowe zalety tego kosmetyku. Odkąd się u mnie pojawił stał się numerem jeden na co dzień, bo bardzo podoba mi się delikatny kolor, który pozostawia na moich ustach. Róż ma rzeczywiście moc.

A Wy lubicie pisaki do ust czy skłaniacie się raczej do tradycyjnych metod jak szminka czy błyszczyk?


0 komentarze:

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)