' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Kolor = pozytywny nastrój

Lubię takie proste zestawy. Gdy nie mam zbyt wiele czasu na wymyślanie czegoś nowego, wybieram sprawdzone metody. Przydaje się wtedy neutralna, biała góra, dziewczęca dzięki koronce. Pasują militarne buty, które są moimi ulubionymi od dłuższego czasu na jesienną pogodę. O parce, która potrafi dopełnić każdy zestaw nie muszę chyba zbyt długo pisać, bo stworzyłam i pokazałam Wam ich już kilka. Jednak najważniejsze są tutaj spodnie. Niby proste, bez wzorów, dodatkowych elementów. Moim zdaniem najistotniejszy jest ich kolor. Przydaje się, gdy pogoda za oknem jest kiepska. Potrafi wprowadzić choć odrobinę pozytywnego nastroju. Jesienią dobrze jest więc mieć przy sobie intensywny kolor. Jeszcze lepiej gdy nosimy go na sobie.


PHOTOS BY OLA
parka/House, boots/DeeZee

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny jesienny zestaw! Koronkowa góra jest ekstra i bardzo dziewczęca :-))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra kurtka :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great look, would you like to follow each other? Let me know,
    Hugs :)

    http://fashionalatic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolorystyka! Butów i bluzki zazdroszczę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne spodnie !

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)