' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Sukienka na Wigilię I Propozycje


Wigilia już za osiem dni! Jest to wyjątkowy wieczór, spędzany w gronie rodziny przy świątecznym stole. Kiedy choinka zostanie ładnie ubrana, my też chcemy się przygotować na tą uroczystą kolację. Ja w tym roku postawię chyba na sukienkę. Nie ma przecież nic bardziej dziewczęcego i eleganckiego. Oczywiste jest, ze nie każda sukienka będzie odpowiednia na ten czas. Według mnie powinna być ona bardziej stonowana i prosta. Postanowiłam dlatego podzielić się z Wami moimi propozycjami sukienek na wigilijną kolację. W taki oto sposób powstała całkowicie subiektywna lista. Może którejś z Was spodobają się te modele. W sklepach, z których pochodzą można kupować przez internet i jest jeszcze możliwość dostania zakupów przed świętami. Na pewno możecie dostać podobne w Waszych miastach. A może te zdjęcia przypomną Wam o jakiejś długo zalegającej sukience w szafie. 
1. Topshop, 2. H&M, 3. House, 4. Topshop, 5. House, 6. Topshop


5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)