' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Sweterek z kokardkami i koronkami, marmurki oraz słomkowa listonoszka

Sweterek, który kupiła mama zauroczył mnie od razu. To tak zwana miłość od pierwszego wejrzenia. Patrzysz i już wiesz, że coś jest idealne pod każdym względem. Ciepłe, wygodne i prześliczne. O ile oczywiście można darzyć miłością ubrania. O ile słowo 'prześliczny' nie jest 'przesłodkie'. I o ile założysz pod sweterek koszulkę, żeby było Ci rzeczywiście ciepło. Miłość więc, ma też swoje haczyki. Zarówno ta do ludzi, jak i do ubrań, o ile miłość do ubrań istnieje. Niektórzy z pewnością w nią wierzą, ja natomiast wolę mówić o guście, stylu lub zauroczeniu.
W moim g u ś c i e są ciepłe, oryginalne i dziewczęce swetry. Jeżeli miałabym wybrać jakiś element garderoby odpowiadający mojemu s t y l o w i byłyby to zapewne rurki. Z a u r o c z y ł a mnie mała listonoszka, której nazwy koloru szukałam w internecie, bo żółty nie wydawał mi się być odpowiednim i z zaskoczeniem dowiedziałam się, że jest w odcieniu słomkowym. Jako dowód wstawiam link, tutaj


PHOTOS BY OLA A.  
jeans&sweater/no name, boats/deezee.pl, bad/house

11 komentarzy:

  1. Przesliczny sweter! Pasuje do ciebie taki delikatny styl :)

    Pozdrawian i zapraszam do siebie,
    Patisse

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ten sweterek zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, nie moge sie napatrzec:)

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo!

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sweter jest idealny! Świetne spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek jest bajeczny, wstawki koronkowe nadają takiej delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie! Sweterek jest cudny, spodnie też bardzo mi się podobają a listonoszka fajnie ożywiła zestaw! :)
    F.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)